Χρειάζεται να γράψω και δυο πράγματα για τον εαυτό μου, ώστε να ολοκληρωθεί αυτό το site! 

Αν το φροντιστήριο αυτό έχει να μιλήσει με περηφάνια για κάτι -πέραν των επιτυχιών των μαθητών του- είναι η προσωπική προσπάθεια δύο ανθρώπων που το νοιάζονται και το λειτουργούν τόσα χρόνια με κόπο και αγάπη, της μητέρας μου και της δικής μου.

Εγώ μεγάλωσα στα πόδια της μητέρας μου κάτω από την έδρα, ενώ εκείνη παρέδιδε το μάθημα. Το φροντιστήριο ήταν το δεύτερό μου σπίτι. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ήμουν σε μια τάξη και οι έξοδοί μου τα Σαββατοκύριακα, καθώς μεγάλωνα, συμπεριελάμβαναν την απίστευτη χαρά του να παρακολουθήσω κανένα σεμινάριο που μιλάνε  Άγγλοι ή Αμερικάνοι που επιμορφώνουν κόσμο. Στα 16 μου έπεισα τους  γονείς μου να με στείλουν στην Αγγλία για summer school στο Oxford Brookes University, αφού είχα διαβάσει όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια που έφταναν στο φροντιστήριο και είχα μάθει απ έξω κι ανακατωτά όλες τις πληροφορίες για να συμβεί. Μετά από αυτό το καταπληκτικό καλοκαίρι ήξερα πως το μόνο που ήθελα να σπουδάσω ήταν αυτή η Γλώσσα, σε αυτή την χώρα. Ευτυχώς μου έκαναν τη χάρη οι γονείς μου και στα 18 μου ήδη σπούδαζα και πραγματοποιούσα τo όνειρό μου.

Πρώτος σταθμός το Πανεπιστήμιο του Κεντ στο Canterbury, για ΒΑ in English Culture and Language Studies, ένα πτυχίο με στόχο την μελέτη της σύγχρονης γλώσσας και την εισαγωγή των φοιτητών στην διδασκαλία των Αγγλικών σαν Ξένη Γλώσσα με πρακτική διδασκαλίας ως μέρος του προγράμματος. Έπειτα, ακολούθησε το μεταπτυχιακό μου στο Πανεπιστήμιο του Essex, MA in Computational Linguistics, που μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με την Αγγλική Γλώσσα  σε επίπεδο έρευνας μέσω της τεχνολογίας. Παίρνοντας εφόδια ανεκτίμητης αξίας γύρισα στην Ελλάδα κι άρχισα να κάνω πράξη τα όσα είχα διδαχθεί.

Αρχικά, ανέλαβα μικρά γκρουπ παιδιών κι εφήβων στο φροντιστήριο και κάποιους μεμονωμένους ενήλικες που μ εμπιστεύτηκαν για το ‘τρομακτικό’ για μένα τότε Proficiency χωρίς να πτοούνται από τον δισταγμό της απειρίας μου. Τους ευχαριστώ που με εμπιστεύθηκαν και η επιτυχία τους με βοήθησε να ανοίξω τα φτερά μου.

Μετά από 3 χρόνια στο φροντιστήριο άρχισα να αναζητώ διαφορετικές εμπειρίες τάξης, οπότε ξαναγύρισα στην επιλογή της αγαπημένης Αγγλίας. Αυτή τη φορά, για να περάσω κάποια από τα καλοκαίρια μου διδάσκοντας στο Πανεπιστήμιο του Surrey και στο Goldsmith’s College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Τα οφέλη του να προσαρμόζεις την διδασκαλία σου για μαθητές  από όλον τον κόσμο που συναντιούνται σε μια τάξη, απλά αναρίθμητα.

Επόμενο βήμα ήταν να δοκιμάσω διαφορετικές δομές εκπαίδευσης στη χώρα μου. Διδασκαλία ESP (English for Specific Purposes) στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης  (ΙΕΚ), Αγγλικά για Ενήλικες στα Κέντρα Επιμόρφωσης Ενηλίκων (ΚΕΕ), στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ), στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), Αγγλικά για προετοιμασία στις πανελλαδικές εξετάσεις σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε ΕΠΑΛ-ΓΕΛ, Αγγλικά ειδικότητας στις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ και πολλά άλλα, παράλληλα με την διδασκαλία στο φροντιστήριο σε παιδιά κι ενήλικες για πτυχία όλων των επιπέδων.

Φυσικά, αναπόσταστο κομμάτι της επαγγελματικής μου αυτής πορείας ήταν οι συνεχείς επιμορφώσεις σε φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού με πιστοποιήσεις και αναγνωρίσεις στο αντικείμενο μου όπως : 37-hour Teacher Training Seminar (Hellenic Open University), 250-hour seminar for Second Chance Schools (Hellenic Association of Adult Education), υποτροφία Grundtvig από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, 56-hour course in Creating Multimedia Activities for Language Learning, (The Amsterdam-Maastricht Summer University), Practical Methodology Training Course on Interactive Communication (Oxford Primary Teacher’s Academy), Βεβαίωση Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτή Ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ),Βεβαίωση εκμάθησης γραφής Braille (Ίδρυμα Προστασίας Τυφλών), κα.

Μέσα στους επόμενους μήνες ολοκληρώνω και το DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages), πτυχίο μεταπτυχιακού επιπέδου του University of Cambridge.

Μετά από 15 χρόνια που διδάσκω  βρίσκω όλες τις εμπειρίες τάξης εξίσου μοναδικές και συναρπαστικές εφόσον μου δίνεται η ευκαιρία να συνεχίσω να διδάσκω σε διαφορετικούς ανθρώπους την γλώσσα που αγαπώ και να εξελιχθώ σαν καθηγήτρια.  Στόχος μου είναι  οι μαθητές μου να κινητοποιούνται για να αγαπήσουν αυτό που μαθαίνουν, να ενισχύσουν την πρωτοβουλία τους και να είναι πρόθυμοι να μάθουν και πέρα από την αίθουσα μιας και πιστεύω πως The object of teaching a child is to enable him to get along without his teacher. Έχοντας διαβάσει κι εφαρμόσει μεγάλο εύρος των υπαρχουσών διδακτικών πρακτικών, θεωρώ πως  στην τάξη μου, οι μαθητές  μου, δεσμεύονται σε τέτοιο επίπεδο μάθησης που τους προτρέπει να φτάσουν στο βέλτιστο των δυνατοτήτων τους.