Learning styles/ Multiple intelligences

Πώς είμαστε τόσο σίγουροι πως στην δική μας τάξη όλα τα παιδιά (ακόμα και τα παιδιά με διάφορες μαθησιακές δυσκολίες) μαθαίνουν Αγγλικά άκοπα κι αβίαστα;
????Δίνουμε ποικίλες ευκαιρίες για μάθηση και το κάθε παιδί μαθαίνει με τον τρόπο που του ταιριάζει.
❗Εδώ βλέπετε ένα παράδειγμα με μαθητές junior A που μόλις φέτος ξεκίνησαν να μαθαίνουν Αγγλικά. Το μάθημα είναι wild animals (crocodile, giraffe, snake, elephant etc) και τα παιδιά είναι κατ ενθουσιασμένα που θα πιάσουν το μικρόφωνο στα χέρια να τραγουδήσουν καραόκε (????musical intelligence).
✅Πριν από αυτά που βλέπετε, έχουν διδαχθεί επίθετα (short,tall,big,small,dirty,clean), μέρη του σώματος και του προσώπου (head,tail,arms, legs, hands, feet), ρήματα (smile, laugh, dance, move, shake, sing) που όλα χρησιμοποιούνται σε προτάσεις μέσα στο τραγούδι.
????‍♂️Τα παιδιά χρησιμοποιούν το σώμα τους (bodily-kinaesthetic intelligence) για να μας δείξουν την κατανόηση του κειμένου, εξασκούν την προφορά τους κι αποκτούν προφορική ευχέρεια μιας και πρέπει ν ακολουθήσουν τον γρήγορο ρυθμό του τραγουδιού (????appreciation of rhythm and music) και απολαμβάνουν με την καρδιά τους την “επανάληψη” που κάνουμε χωρίς να τους φαίνεται κάτι δύσκολο.
✍Μέχρι να φτάσουμε εδώ εξασκούμε κάθε φορά την ορθογραφία των λέξεων που συμπεριλαμβάνονται με διάφορες ασκήσεις μέσα στην τάξη για να εξασφαλίσουμε την γλωσσολογική τους εξέλιξη (linguistic intelligence).
Ps. Αν κάποιος νομίζει πως αυτό το γρήγορο καραόκε είναι κάτι εύκολο ας έρθει στην τάξη μας να το δοκιμάσει???????????? ????